logo

’s Gravenhage, 25 mei 2012

hands-on workshops voor het MKB, met direct resultaat

Eind mei is 2012 het  label “Aan de slag met SocialMedia” opgericht door socialmedia experts Floris ten Kate en Alexis van Dam. Deze samenwerking is aangegaan om MKB-ers en Zelfstandige Professionals op een praktische wijze te ondersteunen met socialmedia  via direct aantoonbaar resultaat. De dienst wordt geleverd in de vorm van workshops, concreet advies en praktische uitvoering, op locatie of binnen de eigen organisatie.

Eendaagse hands-on workshop

De workshop “Aan de slag met SocialMedia” is bedoeld voor ondernemende mensen die de uitdaging van de nieuwe tijd ook actief online willen oppakken. De workshops zijn specifiek bedoeld voor ondernemende personen actief binnen een MKB-organisatie en/of managers, consultants en andere zelfstandige professionals.

Na de eendaagse workshop weten de deelnemers alles wat ze moeten weten over Linkedin, Facebook, Twitter en Pinterest. Deelnemers krijgen bij de eerste drie social media platforms een inleiding waarna ze direct hands-on op een eigen laptop aan de slag gaan. Tijdens de workshop kunnen ze tips, advies en vooral direct zichtbaar resultaat verwachten. Na een dag hard werken, onderbroken door een goed verzorgde lunch en afgesloten met een netwerkborrel, voelen ze zich thuis op deze social media platforms en kunnen ze deze effectief inzetten voor een betere business of voor sterkere profilering op de banenmarkt.

Aanmelden kan per direct via de website waar ook data voor de workshops te vinden zijn.

Advies en uitvoering

Ontwikkeling van beleid, hoe om te gaan met socialmedia en implementatie van nieuwe kennis, zijn belangrijke pijlers voor dit label. In deze adviesfunctie willen de oprichters dan ook nadrukkelijk voorzien; niet langs stroperige dure trajecten maar heel direct en toepasbaar.

De daaropvolgende uitvoering start met “luisteren” naar de markt via social media monitoring tools. Zo worden nieuwe marktontwikkelingen bijgehouden. Daarna volgt al snel een praktisch en uitvoerbaar plan. Indien de organisatie nog niet over voldoende expertise beschikt, wordt hierin snel voorzien, eventueel via detachering of interim oplossing.

Zie www.aandeslagmetsocialmedia.nl voor meer informatie over de verschillende onderdelen van de workshop, meer informatie over advies en uitvoering, achtergrond van de trainers en registratie mogelijkheden.

EINDE BERICHT

Noot voor redacties: Beeldmateriaal beschikbaar

Meer informatie:

www.aandeslagmetsocialmedia.nl   |   [email protected]nl
Alexis van Dam: Linkedin0624 633028 | Floris ten Kate: Linkedin0653 602424
Perscontacten gedaan door Navasta.

Zie onze website, volg ons op Twitter, vind onze Facebook pagina leuk en word lid van onze groep op Linkedin.

Download het persbericht (PDF)

Publicatie elders

Het persbericht is overgenomen door o.a. Reclameweek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *