Don’t make these 7 errors like so many others do LinkedIn has over 400 million users worldwide. Unfortunately not everyone has an up-to-par personal profile page or uses the LinkedIn possibilities to its fullest extent. Do you use LinkedIn before you pick up the phone? Do you keep a close eye on your competition? Do.. read more →

No doubt you’ve noticed, visuals are amongst us almost every minute of the day. A considerable amount of people are visual thinkers. We all know the quote: “a picture is worth a thousand words.” In websites and social media we use more and more images to differentiate the message from the gray text masses. A.. read more →

The Singapore-based Estate Social Networking mobile app was announced on 31 May 2016. In one week 160 communities have been created via organic growth. Between announcement and the media launch Suburb app ranked 21st in Apple Appstore in Singapore. On June 7th I attended the media launch of Suburb app and learned more about the.. read more →

De meeste professionals weten hun weg inmiddels te vinden naar het grootste zakelijke netwerk LinkedIn. Wereldwijd zijn er meer dan 380 miljoen gebruikers daarvan zijn er meer dan 5,5 miljoen uit Nederland. LinkedIn ontpopt zich tot de go-to-place voor de zakenwereld. Behalve de persoonsprofielen zijn er uitgebreide bedrijfsprofielen (Company Profile) beschikbaar en zijn er vele.. read more →

LinkedIn has over 400 million users worldwide. Unfortunately not everyone has an up-to-par personal profile page or uses the LinkedIn possibilities to its fullest extent. Do you use LinkedIn before you pick up the phone? Do you keep a close eye on your competition? Do you follow interesting companies? Do you join interesting groups? Do.. read more →

25 Aug 2015
25 August, 2015

Communicatie en Strategie in context

0 Comment

Op 13 mei 2014 gaf Noelle Aarts (professor aan de UvA en Wageningen) in de reeks Logeion Communicatie College een lezing over communicatie & strategie in context. Samen met Peter Knoers (HVR Group) doorliepen zijn de volgende thema’s: Effect van communicatie hangt af van de context waarin communicatie plaatsvindt Communicatie valt in een bepaalde context.. read more →

07 May 2015
7 May, 2015

Engagement via Instagram

0 Comment

In mijn vorige artikel, handleiding voor marketing op Instagram, ben ik ingegaan op de mogelijkheden hoe bedrijven en organisaties Instagram kunnen inzetten om hun merk te versterken en beeldverhalen te vertellen. Dit artikel gaat er van uit dat de organisatie een ingericht Instagram account heeft en dat actief gebruikt. De vervolgstap is om de activiteiten.. read more →

Wat als mobiele foto app op 6 oktober 2010 is begonnen, is nu niet meer weg te denken als je het over social media hebt. Recent onderzoek door NewCom uitgevoerd, wijst uit dat het aantal gebruikers van visuele social media kanalen zoals SnapChat, Pinterest en Instagram in Nederland sterk toeneemt. Instagram is het sterkt gestegen,.. read more →

03 Dec 2014
3 December, 2014

Wat is je hoofddoel vandaag?

0 Comment

Wat is je hoofddoel vandaag? Iedereen die wel eens een timemanagementcursus of webinar heeft gevolgd, weet dat je het eerste kwadrant (dringend en belangrijk) van de Eisenhower/ Covey Matrix zo veel mogelijk moet vermijden. In dit kwadrant is alles belangrijk en alles moet meteen gedaan worden! Hiermee wordt het prioriteren moeilijker en kan het voorkomen dat.. read more →

30 Sep 2014
30 September, 2014

Wat doe jij op LinkedIn?

0 Comment

Wij Nederlander zijn behoorlijk vertegenwoordigd op het zakelijke netwerk LinkedIn. Hierdoor is Nederland een interessant land voor het in Amerika gebaseerde LinkedIn. LinkedIn maakt per land op basis van data infographics over de samenstelling uit dat land. Wat doe jij op LinkedIn, bekijk de infographic voor Nederland: Audience 360 Netherlands 2014 INFOGRAPHIC from LinkedIn Europe Wat doen.. read more →