19 Feb 2013
19 February, 2013

Marketeer of the Year 2012 Oscar Diele

0 Comment

Het begon allemaal met de Commodore 64 spelcomputer die Oscar Diele kreeg. Toen is hij bevangen geraakt door games. Wat later werd hij bevangen door het fenomeen internet. Beide passies heeft hij in zijn carrière gecombineerd. In zijn huidige baan als CMO van Spilgames heeft hij de prijs Marketeer of the Year 2012 gewonnen.

Marketeer of the Year 2012 Oscar Diele

Op 19 februari 2013, gaf Oscar een lezing voor Alumni van Nyenrode. Deze lezing werd georganiseerd door de Marketing Communicatie kring; waar ik voorzitter van ben. In onderstaande mindmap valt te lezen wat de highlights waren uit de carrière van Oscar. Er valt ook te lezen wat de kracht is van Spilgames. Na de presentatie was er ruimte voor het stellen van vragen. Zeker 30 minuten werden diverse vragen gesteld. Vragen over de gamemarkt, Spilgames, Internet, Mobiel en nog diverse andere zaken.
Aldus Oscar:  “Zijn er meer mensen met toegang tot een mobiele telefoon/ data aansluiting dan dat er mensen zijn die toegang hebben tot drinkwater en elektriciteit.” Bekijk deze en andere interessante uitspraken in de mindmap hieronder. Interesse om ook zo’n mindmap van een lezing te laten maken? Lees hier verder.

Om de mindmap beter te bekijken kan via de zoom buttons worden ingezoomed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *